Az elmúlt két nap során két McCartney dalt is fúvósokkal díszítettek. A Got To Get You Into My Life-hoz három trombitás és két tenorszaxofonos* érkezett, a For No One-hoz pedig a szigetország egyik legkiválóbb kürtmuzsikusa, Alan Civil.
A tegnap este az Abbey Roadra beugró zenész nem volt túlságosan meghatva, hogy Beatles-lemezen működhet közre, amikor azonban meghallotta, hogy a mesterséges tempóváltoztatásokon átesett dal alaphangja a H és a B közötti negyedhangra esik, már kezdett kihívásként tekinteni szólója kidolgozására. Így is hamar megbirkózott vele, felvette 52,5 font értékű tiszteletdíját, majd lelépett.
Az így végleges formáját elnyerő dal erősen remekműgyanús, de a már kürtszólóval ellátott végterméket nem mutathatjuk meg. Összeszedtük viszont a korábbi felvételi napok elszórt morzsáit, különösen az utolsót érdemes meghallgatni:
McCartney még márciusban, a Jane Asherrel közös svájci vakációjuk során írta ezt a dalt, ami egészen úgy hangzik, mintha az előadó gyászolná lezárt kapcsolatát. Fogalmunk sincs, épp hányadán állnak egymással, mindenesetre nem az első eset, hogy McCartney ihletet merít zűrös magánéletéből (például itt és itt).
A tegnapi nap egyébként elsősorban az új kislemeznek szánt Paperback Writer és Rain promó videóinak forgatásával telt, de mivel ez ma is tart, erről holnap számolunk be.
* Eddie Thornton, Ian Hamer és Les Condon, illetve Alan Branscombe és Peter Coe