A pénteken megjelent kislemez nem forgatta ki a sarkából a világot, de még Liverpoolban is csak a Cavern Club törzsbázisa rohamozta meg a boltokat. Egyelőre semmi jele annak, hogy tömegével kellene újabb készleteket rendelni, pedig Brian Epstein – legalábbis saját felségterületén, a NEMS-en belül – úgy promózza, mintha épp csak az évszázad együttese debütált volna ezzel a kis piros címkés koronggal.

Az elfogult menedzser persze tudta előre, hogy ez nem lesz elég, ezért több-kevesebb sikerrel igyekezett rásegíteni az EMI lanyha marketing-tevékenységére. Azt sem tartotta cikinek, hogy az év elején a Beatlest elutasító Deccanál dolgozó Tony Barrowt kérje fel némi PR-munkára, aki „Disker” álnéven kezdte népszerűsíteni a Love Me Do-t és a Beatlest, többek között a Liverpool Echo című lapban.

Ennél valószínűleg nagyobb hatású lesz, hogy a kiadó sem volt teljesen rest, és benyomta az együttest a tekintélyes Radio Luxembourgba. A ma déli fellépést a Cavernben le is kellett mondani, hogy átérjenek Londonba a felvételre, ahol mintegy száz tini zsúfolódott össze az merchant EMI stúdiójában offshore merchant account , hogy az előttük tátogó Beatlesnek tapsoljanak. A rádió ugyanis nem a zenekar élő teljesítményét, hanem a lemez két dalát kívánta bemutatni – némi közönségzajjal és egy rövid interjúval körítve.

A rövid- és középhullámon is sugárzó Radio Luxembourg péntek este tízkor, a Friday Spectacular-ben tűzi műsorra a ma rögzített anyagot – de a Beatles egész mással lesz ekkor elfoglalva:

Forrás: Ebay